رئیس هیات کاراته و نماینده سبک شوتوکان استان سیستان و بلوچستان

رئیس هیات کاراته و نماینده سبک شوتوکان استان سیستان و بلوچستان

رئیس هیات کاراته و نماینده سبک شوتوکان استان سیستان و بلوچستان,Federetion Of Shotokan Karate

رئیس هیات کاراته و نماینده سبک شوتوکان استان سیستان و بلوچستان


 حمید رضا سراوانی، رئیس هیات کاراته سیستان و بلوچستان ضمن بیان این مطلب به سایت فدراسیون کاراته افزود: با حمایت مالی خوبی که امسال از هیات کاراته از سوی فدراسیون و نیز بخش فرهنگی استان شد، تمام فعالیت هایمان را در سال 90 به خوبی و طبق برنامه فدراسیون انجام دادیم.

وی گفت: 12 کاراته کا در مرحله نخست انتخابی به اردوهای تیم ملی راه یافتند که پس از برگزاری دوره های بعدی یک نفر در بخش آقایان در اردو باقی ماند که نشان از پیشرفت خوب کاراته این استان دارد چنانچه در سالهای گذشته هیچ کاراته کایی را در تیم ملی نداشتیم.

سراوانی افزود: در مسابقات بین المللی جام صلیب سرخ گرجستان هم هر 4 کاراته کا استان موفق به کسب مدال شدند.

وی در خصوص برنامه های انجام شده هیات گفت: علاوه بر برگزاری کلاسهای آموزشی برای کاراته کاها، مربیان و داوران، مسابقاتی در حاشیه شهر با حمایت شورای شهر استان برای جذب علاقمندان به رشته کاراته انجام گرفت.

سراوانی با اشاره به افتتاح سايت اداري هیات کاراته و کسب مقام نخست در بین هیات های ورزشی استان ، گفت: علیرغم این که زمینی برای احداث خانه کاراته در اختیار داریم اما تاکنون به دلیل نداشتن بودجه کافی موفق به ساخت آن نشدیم که امیدوارم با حمایت فدراسیون و اداره کل ورزش استان امسال صاحب خانه کاراته شویم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

10:59شوتوکانFSKایران
آخرین مطالب